Альянс Maruti Suzuki-Toyota займається створенням електричних позашляховиків із запасом ходу 500 км. Автомобілі будуть випущені в Індії і на міжнародному ринку.
Незважаючи на те, що автовиробники працюють над цим проєктом разом, їх варіанти будуть відрізнятися один від одного. Версія Maruti Suzuki має кодову назву YY8, отримала, як стверджує джерело, футуристичний дизайн і може повністю відрізнятися від наявних автомобілів автовиробника з двигунами внутрішнього згоряння.
Toyota і Suzuki підписали в 2017 році меморандум про взаєморозуміння, спрямований на спільну розробку електромобілів для індійського ринку. Згідно з цією угодою, Suzuki буде виробляти електромобілі для індійського ринку і поставляти деякі з них Toyota. При цьому очікується, що Toyota буде надавати технічну підтримку електричним моделям.
За наявними даними, YY8 буде довжиною 4,2 метра. У повідомленнях також згадується, що автомобіль може мати колісну базу 2700 мм. перевага такої довгої колісної бази полягає в тому, що компанія зможе встановити велику батарею, що в подальшому призведе до збільшення запасу ходу.
Позашляховик буде представлений як в повнопривідній версії, так і у варіанті з двома провідними колесами. Очікується, що повнопривідний варіант буде оснащений двигуном потужністю 138 к. с. і акумуляторною батареєю ємністю 58 кВт•год.
Ключові характеристики електричного позашляховика Toyota залишаться колишніми, але різниця буде полягати в дизайні автомобіля. Tdsg, спільне підприємство Maruti-Suzuki, Denso і Toshiba, буде виробляти батареї для автомобіля на своєму підприємстві в Гуджараті.
Очікується, що обидва автомобілі будуть пропонуватися за доступною ціною.