На Закарпатті завершилося маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків краю, мешканців та експертів одним із завдань якого була розробка проекту туристичного бренду області. Сьогодні 8 липня на офіційному інформаційно-туристичному порталі краю розпочалося голосування за кращий проект туристичного бренду Закарпаття.
Науковці протягом декількох тижнів вивчали основні потреби гостей краю, досліджували з чим вони та мешканці області пов’язують унікальність Закарпаття. В результаті визначили основні елементи, які повинні бути на візуальному образі: історичні та природні пам’ятки, постаті, фестивалі.
До особливостей Закарпаття потрапили гори та їх найвища точка Говерла, озеро Синевир та водоспад Шипіт, замок Паланок та долина нарцисів, фестивалі вина та бринзи, термальні води та санаторії. Саме з такими образами працювали дизайнери-розробники туристичного бренду.
Розроблений туристичний бренд області поєднав у собі такі складові:
- гори, які символізують, гірську територію Закарпаття (80 %), і більшість туристів саме з цим природним багатством асоціюють відпочинок на території краю;
- річки — водні багатства Закарпаття є однією з родзинок нашого чудового краю, зокрема чимало туристів їдуть саме на озеро Синевир, біля водоспадів Шипот та Партизан відбувається чимало заходів. Тут також прихований сенс обирати відпочинок на Закарпатті, територія якого багата термальними та мінеральними водами;
- виноградна лоза характеризує Закарпаття як край виноградарів та виноробів, більшість фестивалів проводиться за участі закарпатських виноробів, цілий ряд туристичних маршрутів пов’язані саме з відвідуванням винних дегустаційних залів;
- назва області латинню зумовлено прикордонним розміщенням Закарпаття, що сприяє активізації розвитку міжнародного в’їзного туризму та популяризації Закарпаття за кордоном, як туристичну дестинацію.
Таким чином, даний логотип закликає відпочивати в Закарпатті як у найбільш благодатному краї, де чисте повітря, гори, річки та озера, незабутня культура.