Авторитетна асоціація німецьких водіїв ADAC, заснована ще у 1903-му, щороку звітує про кількість виїздів власних екіпажів технічної допомоги на німецькі дороги за викликами членів клубу. А це чимало роботи: згідно зі статистикою ADAC, торік «жовті ангели» виїжджали на допомогу приблизно 3,5 мільйона разів: і це на 3% частіше, ніж у 2020 році, пише auto.ria.
Найпоширенішою причиною виклику технічної допомоги на дорогу минулого року виявилася проблема з пусковим акумулятором (46% всіх викликів). Друга за популярністю причина — вихід з ладу систем двигуна та його електроніки (15,5%). На третьому місці проблеми з кузовом, кермовим управлінням або ходовою частиною (14,8%), далі йдуть проблеми з генератором, стартером і проводкою (10,3%). Дрібниці на кшталт зупинки через порожній паливний бак (є й такі) або спущене колесо ADAC до річного рейтингу не включає.
Найпроблемніші авто за даними ADAC
- smart forfour (2015 р.в.): 30,2;
- smart fortwo (2016 р.в.): 26,3;
- Skoda Citigo (2012 р.в.): 24,5.
- Renault Clio (2015 р.в.): 34,6;
- Hyundai i20 (2014 р.в.): 34,4;
- Peugeot 207 (2012 р.в.): 30,2.
- Peugeot 308 (2012 р.в.): 33,1;
- Ford C-Max (2012 р.в.): 32,8;
- Kia Ceed (2012 р.в.): 31,0.
- Ford S-Max (2016 р.в.): 38,1;
- Volkswagen Sharan (2013 р.в.): 37,0;
- Opel Insignia (2016 р.в.): 36,0.
- Mercedes-Benz E-класу (2012 р.в.): 23,7;
- Skoda Superb (2012 р.в.): 23,7;
- Volkswagen Touareg (2012 р.в.): 19,6.
- Opel Vivaro (2015 р.в.): 19,8;
- Volkswagen Transporter (2012 р.в.): 19,4;
- Mercedes-Benz Vito/Viano (2012 р.в.): 18,3.
Джерело @ auto.ria.com