Антимонопольний комітет України розпочав розслідування відносно операторів мобільного зв'язку lifecell, Vodafone Україна і "Київстар". Комітет підозрює, що заявлена операторами посекундна тарифікація дзвінків насправді не дотримується. Це порушення підпадає під статтю 15-1 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції" - поширення інформації, яка вводить в оману, передає РБК-Україна.
Як заявили в прес-службі Антимонопольного комітету, зараз відомство збирає факти, аналізує матеріали, які можуть підтвердити або спростувати наявність таких порушень. По суті, ведеться розслідування. Тому в АМКУ не можуть спрогнозувати, коли воно завершиться.
"Сьогодні ми знаходимося на етапі збору додаткових фактів, які потрібно підтвердити документально. Після цього буде сформована остаточна позиція Комітету і прийнято рішення", - уточнили в прес-службі відомства.
Згідно з чинним законодавством, оператори зв'язку повинні не тільки давати абонентам повну і правдиву інформацію про ціну своїх послуг, але і дотримувати певний порядок тарифікації.
Ще в 2012 році Кабінет міністрів затвердив правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, які зобов'язують операторів враховувати лише повні тарифні одиниці в межах окремого сеансу зв'язку - хвилини або секунди. Неповні одиниці тарифікації (наприклад, 30 секунд або 59 секунд) не повинні враховуватися взагалі.