Фахівці Державної податкової служби України роблять все для того аби максимально оперативно реагувати на звернення платників податків. Зокрема, використовуються різні формати взаємодії – гарячі лінії, контакт-центр, відповіді на запити на отримання публічної інформації, робочі зустрічі, семінару та тренінги тощо. Один з таких форматів співпраці податкової з бізнесом – комунікаційна податкова платформа.
Взаємодіяти з комунікаційною податковою платформою при Головному управлінні ДПС у Закарпатській області можна за допомогою електронної скриньки zak.ikc@tax.gov.ua. Надішліть на цей емейл свій лист, в якому викладіть зміст питання, що потребує вирішення. Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Закарпатській області.
Варто зазначити, що аналогічні платформи працюють і при інших головних управліннях ДПС в регіонах.
В податковому відомстві переконані, що новий формат спілкування сприятиме ще ефективнішій комунікації з бізнес-асоціаціями та об’єднаннями. Це дасть змогу пришвидшити вирішення актуальних питань та якісно прийняти відповідні управлінські рішення.
Запрошуємо бізнес-спільноту активно користуватися комунікаційною податковою платформою та отримувати необхідну інформаційну підтримку.
Джерело @ ДПС у Закарпатській області