Проєкт передбачає онлайн доступ з телефону або ґаджета до інформації необхідної для перетину кордону.
Для більш комфортного перетину кордону громадянами у пунктах пропуску зі Словаччиною, Угорщиною та Румунією Держмитслужба і Закарпатська митниця створили та запустили в тестовому режимі онлайн ресурс, головна концепція якого — доступ до інформації «в два кліки».
Про це пише Закарпатська митниця.
5 квітня, в.о. начальника Закарпатської митниці Олександр Семирга провів брифінг в пресцентрі ОВА, на якому презентував пілотний проєкт «Митниця – в смартфоні», розроблений для громадян, які перетинають кордон.
Насамперед посадовець детально зупинився на передумовах створення даного соціального проєкту. Зокрема, що стосується відсутності: простої для сприйняття та узагальненої інформації про правила переміщення товарів; оперативної ситуації щодо черг перед КПП та їх можливе тимчасове припинення роботи; швидкого доступу до контактів підрозділів митниці, де можна отримати необхідну консультацію тощо.
Об’їхавши пункти пропуску та наочно побачивши, з якими гострими проблемами стикаються громадяни при перетині кордону, команда фахівців Закарпатської митниці розробила концепцію проєкту «Митниця – в смартфоні», яка була підтримана Держмитслужбою. Згодом спеціалісти департаменту цифровізації Держмитслужби спільно із закарпатськими митниками всього за два місяці розробили зручний в користуванні та покликаний допомогти громадянам онлайн ресурс. Поки що працюватиме у тестовому режимі у Закарпатті.
«Проєкт передбачає онлайн доступ з телефону або ґаджета до об’ємної та корисної інформації з найбільш поширених послуг чи функцій митниці через простий у користуванні і інтуїтивно зрозумілий портал. Тобто, все необхідне для перетину кордону — зібрано в одному місці», — зауважив О.Семирга.
Зокрема, там вже можна отримати точну інформацію щодо часу очікування у всіх пунктах пропуску Закарпаття, підключений онлайн калькулятор розмитнення авто, є можливість подати декларацію про ввезення автомобіля чи гуманітарну декларацію онлайн прямо з телефону, розміщені контакти всіх підрозділів митниці і митних постів та багато інших корисних функцій.
«Наприклад, маючи інформацію про черги в кожному пункті пропуску, всього в два кліки ви можете побудувати маршрут до будь-якого з них. Окремо є блок з роз’ясненнями та відповідями на найпоширеніші запитання, що виникають у громадян при перетині кордону. А після запуску і тестового використання функціонал порталу буде розширюватись і доопрацьовуватись. Тож, чекаємо від зацікавлених громадян слушні зауваження та пропозиції, які можна надіслати безпосередньо з ресурсу», — резюмував керівник митниці.
Джерело @ Голос Карпат