З 1 липня для більш якісного та оперативного обслуговування під час пересилання згрупованих поштових відправлень, зокрема листів і посилок, та переказів формування списків форми 103 буде здійснюватися тільки в особистому кабінеті та за допомогою прикладного інтерфейсу АРІ.
Програмне забезпечення для формування списків форми 103, що розміщене на сайті Укрпошти, буде відключено. Зміни стосуються насамперед великих державних інституцій, а також юристів і нотаріусів, які відправляють письмову кореспонденцію у великих обсягах.
Завдяки повному переходу в онлайн всі реєстри відправлень формуватимуться автоматично. До того ж буде можливість покращити сервіс, спростити процедуру пересилання відправлень клієнтам та мінімізувати час, проведений у відділенні. Оформлюючи згруповані поштові відправлення та перекази в особистому кабінеті чи через АРІ, клієнти зможуть відстежувати їх статус онлайн, зберігати історію та формувати реєстр відправлень.
“Укрпошта реалізувала АРІ для оформлення відправлень понад шість років тому. Більшість наших клієнтів вже успішно інтегрувалися. Водночас паралельно ми приймали паперові згруповані списки форми 103, робота з якими насправді займала більше часу не лише у наших операторів, але й у самих клієнтів, але була для них звичнішою. З 1 липня відділення Укрпошти більше не прийматимуть форму 103. Це пов'язано з внутрішніми трансформаційними процесами компанії, які направлені на повну диджиталізацію й максимальне спрощення насамперед для клієнтів. Ми хочемо, щоб кожен контакт наших клієнтів з онлайн-сервісами Укрпошти - неважливо, відправляють вони один лист на місяць чи сотню листів на день - був простим і легким. Впевнена, що клієнти які почнуть користуватися онлайнсервісами Укрпошти, відразу ж відчують всі переваги такого формату, бо ж оформлення кореспонденції у відділенні займатиме лічені хвилини завдяки попередньому онлайн-оформленню”, - прокоментувала заступниця генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу Альона Стьопіна.
Клієнтам, які надсилають до 20 відправлень на день, рекомендуємо зареєструватися в особистому кабінеті на сайті Укрпошти: https://ok.ukrposhta.ua/ua.
Клієнтам, які надсилають понад 20 відправлень на день, краще інтегруватися з Укрпоштою через АPI.
Використання особистого кабінету та АРІ має суттєві переваги:
-
автоматично перевіряються введені значення індексів, щоб запобігти внесенню некоректної інформації;
-
є змога обмінюватися даними у форматі JSON з інформаційною системою Укрпошти (даними відправника та одержувача, параметрами відправлення тощо) й обробляти їх автоматично;
-
формується необхідна супровідна документація для листів (бланки супровідної адреси до поштових відправлень, повідомлення про вручення ф.119 та списки ф.103) з унікальними номерами штрихових кодових ідентифікаторів, необхідних для відстеження по всьому маршруту пересилання (трекінгу).
Ознайомитися з порядком роботи користувачів з прикладним інтерфейсом АРІ можна на сайті Укрпошти. Для отримання детальної інформації щодо АРІ-інтеграції та підписання договору варто звернутися до працівників напрямку з розвитку бізнесу.
Отже, упродовж травня Укрпошта закликає наявних та нових корпоративних клієнтів перейти на онлайн-сервіси для оформлення згрупованих поштових відправлень по Україні й за кордон. Акцентуємо, що з 1 липня послуга формування списків форми 103 буде доступна тільки в особистому кабінеті для малого бізнесу та через API для середнього й великого.
Джерело @ Ліга:Бізнес