Якщо інформація є технічно помилковою, спеціалісти ЦНАПів її виправлять.
Повідомлення про початок будівельних робіт та декларації про готовність об’єктів до експлуатації, можуть містити некритичні помилки. Відтепер спеціалісти центрів вноситимуть самостійно зміни у тексти звернень замовників будівництва, навіть якщо виявлено проблеми під час реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Мінцифри повідомило про відповідне централізоване оновлення функціональних можливостей автоматизованого робочого місця в ЦНАПах. Міністерство говорить, що таким чином хочуть запобігати численним відмовам внаслідок виключно технічних помилок, що не впливають на якість і зміст послуг.
Виключні випадки, коли помилки не будуть підставою відмови для будівельного декларування
В міністерстві назвали дві ключові підстави, коли відмовляти тепер в декларуванні не буде жодної потреби. Насамперед це ситуація, якщо замовник не вказав реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) або забув написати відомості про адресу об’єкта будівництва та реквізити.
Ще одна технічна на думку мінцифри помилка – виявлення за результатами дії автоматизованої системи ЄДЕССБ несуттєвих помилок. “Наприклад, неприпустимий клас наслідків чи вид робіт, відсутнє затвердження проєктної документації”, – зазначається в повідомленні Мінцифри.
Як це працюватиме і чи будуть і тепер віддавати некоректні декларації у державний архітектурно-будівельний контроль?
Раніше, якщо такі відхилення під час подання декларацій помічались, тоді документацію віддавали на реагування органу державного архітектурно-будівельного контролю.
"Тепер працівник ЦНАПу зможе самостійно сформувати протокол з інформацією про причини виникнення помилок та допомогти замовнику їх усунути. Це дасть змогу значно зменшити кількість відмов. А ще фіксувати звернення замовників по послуги", - зазначає Мінцифри у розясненні до відповідних змін.
Джерело @ Дзеркало тижня