Цифрові носії з 2015 року випереджають телебачення за розміром аудиторії. Про це повідомила представник соціологічної маркетингової компанії Nielsen Клер Харріс в ході конференції “Телебачення як бізнес” у Києві.
Так, за її даними, на вересень минулого року співвідношення споживання такого виду контенту, як повнометражна драма, за допомогою цифрових носіїв та телебачення було відповідно 55% до 45%.
При цьому, за словами Харріс, на даний момент не існує панелі, яка могла б виміряти всі цифрове простір з-за відмінностей в стилі споживання контенту.
Так, користувачі планшетних комп’ютерів, смартфонів і інших девайсів дуже легко переключають увагу і переходять до іншого типу контенту або ж до соціальних мереж.
При цьому самі соціальні мережі, зокрема Facebook, експерт вважає одними з найбільших цифрових панелей, які можуть надати достовірну інформацію про зареєстрованих користувачів.
Теги : технології