Концерн Daimler вперше використав 3D-друк для виготовлення металевої деталі автомобіля. Нею стала кришка термостата, виконана з алюмінію, для вантажних моделей Mercedes, пише 3ders.
Підрозділ концерну Mercedes-Benz Trucks вже більше року спільно з інженерами головної компанії Daimler використовує 3D-друк для виготовлення запасних частин в рамках пост-продажного обслуговування автомобілів. Однак досі це були дрібносерійні пластикові деталі.
«З впровадженням технології тривимірного металевого друку Mercedes-Benz Trucks підтверджує свою новаторську роль серед світових виробників комерційних автомобілів, – каже Андреас Дойшле, керівник відділу маркетингу і операцій в сфері обслуговування клієнтів і запчастин в Mercedes-Benz Trucks. – Ми забезпечуємо таку ж функціональність, надійність, довговічність і економічність за допомогою тривимірних металевих деталей, як і зі звичайними деталями».
На відміну від пластмасових деталей, які виробляються методом вибіркового лазерного випалу (SLS), металеві деталі, такі як кришка термостата, створюються шляхом вибіркової лазерної плавки (SLM). Цей метод використовує лазер для плавки порошку з кремнію або алюмінію, який потім знову твердне, створюючи деталь шар за шаром. Тривимірний металевий друк може бути поширений на будь-які деталі, в тому числі деякі периферійні частини двигуна, елементи системи охолодження, трансмісії і підвіски.