Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-березні 2018 року, порівняно з аналогічним періодом 2017 року, зросли на 14% – до 19,3 тис. одиниць, повідомляє прес-служба асоціації “Укравтопром”.
При цьому, у березні продажі нових легкових автомобілів знизилися на 6,5% – до 6,8 тис. одиниць.
За підсумками минулого місяця лідером стала Toyota з результатом 898 проданих авто, що на 14% більше, ніж у березні 2017 року.
Другою за популярністю автомобільною маркою в березні на українському ринку був Volkswagen з результатом 828 авто, що на 39% більше, ніж у березні 2017 року.
На третьому місці Renault – 614 авто, що на чверть менше від березня минулого року.
На четвертому місці Audi і Nissan з показником 442 проданих авто.
На п’ятому місці з обсягом продажів в 431 нову машину і зростанням на 10% – бренд Skoda.
В Асоціації також визначили які моделі нових авто користувалися найбільшим попитом за підсумками перших трьох місяців.
Отже, лідером ринку першого кварталу став автомобіль Volkswagen Golf, який обрали 1160 українців.
Другим за популярністю став також представник концерну Volkswagen AG, автомобіль Audi A3, реалізація якого за три місяці досягла 745 од.
Третя і четверта позиції за автомобілями японської автомобілебудівної корпорації Toyota – кросовером Toyota RAV4 (744 авто) і седаном Toyota Camry (662 авто).
Замикає лідерську п’ятірку Renault Duster. Цей компактний кросовер розійшовся тиражем 660 шт.
До ТОП-10 першого кварталу також увійшли наступні моделі: Nissan Qashqai – 494 шт.; Ravon R2 – 484 шт.; Hyundai Tucson – 477 шт.; Nissan X-Trail – 460 шт.; Skoda Octavia – 443 шт.