04.02.2019 10:24
У січні 2019 року споживча активність на ринку нових легкових автомобілів зменшилась на 21 відсоток.
Про це повідомляє асоціація «Укравтопром».
Так, у січні цього року було куплено 5,2 тис. машин. Таке значне зниження інтересу споживачів до нових автомобілів пов’язано перш за все з лібералізацією імпорту вживаної техніки і пільговою легалізацією машин на єврономерах, сукупна частка яких у первинних реєстраціях легкових автомобілів наприкінці минулого року досягла 75 відсотків.
Найкращий результат на українському ринку нових авто у перший місяць року продемонстрували:
- Марка Renault, 804 автомобілі якої обзавелися своїми першими власниками. Відносно січня 2018 року реалізація Renault в Україні зросла на 37 відсотків.
- Другою за популярністю стала марка Toyota з результатом 632 зареєстровані авто. Від свого показника річної давності Тойота відстала на третину.
- Третє місце в рейтингу марок у Nissan – 427 нових авто цієї марки поповнили український автопарк, що на 4% менше, ніж роком раніше.
- На четвертій позиції KIA, яка покращила свій минулорічний показник на чверть до 390 шт.
- Замикає п’ятірку лідерів Skoda з результатом 341 авто (-22%).
Джерело @ http://ukrautoprom.com.ua/