Компанія Ford може відмовитися від імпорту і випуску легкових автомобілів в Росії і залишитися тільки в сегменті легких комерційних автомобілів (LCV).
Про це заявляє Комерсант.
За даними видання, спільне підприємство Ford Sollers за участю уряду РФ веде переговори з потенційними покупцями активів компанії.
В Sollers відзначили, що близькі до фіналізації рішень з реструктуризації.
“Вибір варіантів ведеться, виходячи з максимальної ефективності бізнес-моделі. Мінпромторг і уряд знають про плани компанії і надають підтримку в реалізації”, – відзначили в компанії. Мова йде про реорганізацію в рамках нової стратегії Ford, при якій планується вийти з найменш прибуткових сегментів, рішення очікується в другому кварталі.
Базовий варіант передбачає зупинку виробництва та імпорту легкових автомобілів Ford вже влітку поточного року – компанія залишить тільки LCV. Офіційно жодні терміни дилерам не називалися, але, як зазначає видання, мова йде про червень-липень. Зокрема, мова йде про закриття або можливий продаж майданчиків у Всеволожську і Набережних Челнах, тоді як майданчик в Єлабузі може бути збережено для випуску LCV. У Єлабузі також збережеться випуск Ford Explorer і Kuga.
Також можливий вихід Ford з Росії за прикладом іншого американського автовиробника – General Motors. На користь такого варіанту говорить відсутність інтересу Ford Sollers до спецінвестконтрактів (СПІК). За пропозицією віце-прем’єра РФ Дмитра Козака, всі концерни повинні підписати СПІК до липня, щоб отримати доступ до промсубсидій, без них виробництво в Росії буде нерентабельним. За даними видання, заявка на СПІК СП Ford Sollers була готова ще в 2018 році, але зараз робота по ній не ведеться, і при повній відмові від виробництва легкових моделей переглянути фінансову модель СПІК в такі короткі терміни навіть за бажання компанії буде проблематично.
Джерело @ Finance.ua