11 автомобільних брендів увійшли до щорічного рейтингу «100 найдорожчих брендів світу» за версією журналу Forbes.
Уже вшосте поспіль японська Toyota є автовиробником, продукція якого продається найбільше.
Toyota посідає 9-е місце і є єдиним автомобільним брендом в топ-10. Всього на вісім позицій нижче (17-е місце) розмістився її прямий конкурент Mercedes-Benz. У Forbes повідомили, що японський бренд оцінюється в 44,6 млрд доларів (без змін у порівнянні з минулим роком), а виручка – 190,8 млрд. Показники німецької марки – 33,2 млрд (зниження вартості на 3% в порівнянні з 2018-м) і 125,9 млрд відповідно.
Інші 9 брендів автомобілів в рейтингу:
- BMW (21-е місце) оцінили в 29,8 млрд доларів (-5%) і 91,5 млрд доларів;
- Honda (28) – 25,8 млрд (1%) і 134,9 млрд;
- Audi (41) – 14,2 млрд (-4%) і 61,9 млрд;
- Ford (48) – 13 млрд (-8%) і 152,7 млрд;
- Porsche (62) – 11 мільярдів (1%) і 30,4 мільярда;
- Chevrolet (63) – 19,7 млрд (-7%) і 80,6 млрд;
- Lexus (72) – 9,6 млрд (1%) і 23 млрд;
- Nissan (81) – 8,9 млрд (-6%) і 97,2 млрд,
- Hyundai (94-е) з вартістю 8,1 млрд (-8% до 2018 року) і доходами до 88 мільярдів доларів.
Найбільша річна зміна вартості у Amazon – плюс 37%, а у H&M найнижчий показник -12%.
Джерело @ Finance.ua