Експерти вважають, що він може виявитися вельми серйозним і тривалим, з огляду на те, що ця тенденція характерна для всього світового автопрому.
В автомобільній промисловості Німеччини після майже десятирічного буму почався спад. Багато що вказує на те, що він може виявитися вельми серйозним і тривалим. Адже проблеми, які переживають зараз BMW, Daimler і Volkswagen зі своїми дочками Audi і Porsche, а також німецькими заводами Ford і Opel, що перебувають в іноземній власності, багато в чому характерні для всього світового автопрому.
«Спочатку ми виходили із скорочення виробництва автомобілів на 3%. Тепер чекаємо мінус 4,5%», – повідомив Штефан Азенкершбаумер заступник генерального директора найбільшого в світі виробника автокомпонентів Bosch.
Гальмування глобального автопрому боляче вдарило і по найбільшому в світі хімічному концерну BASF. У нього є підприємства в Німеччині, США, Китаї, і всюди їх великими клієнтами є автомобілебудівники, що замовляють, наприклад, лаки. 8 липня німецький гігант повідомив про різке, практично наполовину, скорочення операційного прибутку в ІІ кварталі, що змусило його значно знизити фінансовий прогноз на весь 2019 рік. Причиною BASF назвав суттєве уповільнення темпів зростання світового промислового виробництва – і в першу чергу вказав на автопром.
Однак вирішальне значення мають не валові, а фінансові показники. Volkswagen представить дані за півріччя і нові прогнози 25 липня, концерн BMW, глава якого, 53-річний Харальд Крюгер, на початку липня несподівано заявив про своє майбутнє звільнення, анонсував докладний звіт на 1 серпня.
12 липня концерн Daimler «шокував галузь» повідомленням про те, що в другому кварталі замість операційного прибутку отримає збиток в розмірі 1,6 млрд євро, а також попередженням, що за підсумками всього 2019 року результат виявиться «істотно нижчим» ніж торік. Щоправда, частково грошові проблеми концерну пов’язані зі специфічною німецькою історією – шахрайством з вихлопами дизельних автомобілів.
Джерело @ Mind