З 1 листопада 2019 року набирають чинності положення щодо нового механізму повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
Про це повідомляє прес-служба ДПС у м. Києві.
“Для максимальної зручності обробки заяв платників у процесі повернення коштів та унеможливлення виникнення помилок, ГУ ДПС у м. Києві рекомендує платникам податків подавати заяви в електронній формі за допомогою засобів інформаційно-телекомунікаційних систем (через електронний кабінет платника податків)”, – ідеться в повідомленні.
Заява має містити:
- податковий номер або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- найменування або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи);
- назву помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу;
- сума помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу;
- дата сплати і реквізити з платіжного документа, за якими кошти перераховано до бюджету (код класифікації доходів бюджету, бюджетний рахунок, на який перераховано кошти, код ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім’я якого відкрито рахунок, та МФО Казначейства);
- напрями перерахування помилково та/або надміру сплачених коштів, що повертаються:
- на поточний рахунок платника податку в установі банку;
- на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, незалежно від виду бюджету;
- у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.
Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету.
Джерело @ finance.ua