Сьогодні, 2 листопада, Міністр Кабінету міністр Дмитро Дубілет повідомив результати опитування, щодо функціональності та "дружністі" до користувачів онлайн-сервісу "Кабінет платника податків".
Дубілет повідомив, що фахівці обробили понад 1000 коментарів, частина з яких вже знаходиться в роботі.
"Нижче наводжу аналіз відповідей, зроблений Vadym Khodak.
50% - UI / UX.
1. В цілому, все погано.
2. персоналізація під форму діяльності (зайві меню, звіти, календар платежів).
3. Розшифровка податків, підказки в меню.
22% — Функціонал.
1. Можливість змінювати / додавати КВЕД, додати довідник КВЕД.
2. Збої / попередження помилок.
3. Пропозиції щодо звітності, загальної структури, додавання інфо про наявність заборгованості у фіз. осіб.
4. Багато пропонують прибрати "договір про визнання електронних документів" (підписується кожен раз після отримання або зміни ЕЦП).
20% — Підтримка
1. Немає онлайн-підтримки.
2. Не працює електронне листування.
3. Повідомлення про оплати, штрафи, звіти, зміни рахунків.
6% — Ключі.
4% — Інфо після оплати не оновлюється онлайн.
3% — Інтегрувати більше платіжних сервісів (зараз EasyPay і Portmone)" – повідомляється в публікації міністра.
Також Дубілет зазначив, що в стратегії спрощення роботи з податками в онлайн-просторі є два варіанти, одним з яких він назвав підтримку таких ресурсів як Taxer, Приват24, Medoc і т.д., а другим варіантом розвитку Дубілет зазначив побудований "з нуля" аналогічний сервіс.
"Рішення про скорочення було непростим, але необхідним. Ми повинні істотно підвищити ефективність роботи державних органів. Протягом останнього місяця ми провели велику роботу з аналізу всіх функцій РДА. Всього в РДА ми нарахували їх 111 за 11 напрямками. Кожен з цих напрямків ми розклали на атоми. До обговорення ми залучили всі профільні міністерства, а також співробітників ОДА та РДА", - написав Дубілет в соціальній мережі.
Джерело @ aspi.com.ua