Українські торгові мережі та окремі магазини використовують “чорну п’ятницю” для продажу залежаного товару, а покупців приваблюють знижками, завищуючи первісну ціну на продукцію напередодні розпродажів.
Таку думку висловив міжнародний економічний експерт, голова ГО “Національний інтерес України” Ігор Гарбарук.
“Є загальносвітовий тренд “чорна п’ятниця”, відповідно, всі наші рітейлери готуються до неї. Але насправді ми розуміємо, що стандартним механізмом для недоброчесних торгових мереж, окремих магазинів є завищення вартості товару перед розпродажем”, – зазначив економіст.
За його словами, також нерідко буває, що через тиждень-півтора після “чорної п’ятниці” товари можна купити ще дешевше, оскільки високі знижки продавці встановлюють на ті товари, які залежуються на полицях і складах.
“Всі ці розпродажі робляться з метою не стільки навіть заробити на цьому, скільки розпродати ті залишки, мотлох, які є на складах, звільнити торгові полиці від того, що не продається, і привернути увагу до самого магазину. Це все швидше маркетинговий хід, так насправді все залежить від тієї роздрібної мережі або магазину, до якого ви збираєтеся”, – підкреслив Гарбарук.
При цьому він додав, що на “чорну п’ятницю” в українських магазинах і торгових центрах значно підвищується кількість “туристів”, втім, реальні продажі зростають не більше ніж на 10-15%.
Джерело @ finance.ua