Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман доручив запустити “гарячу лінію” для розгляду скарг від малого і середнього бізнесу в Урядовому контактному центрі. Про це він повідоми на своїй сторінці у Facebook.
“Аналітика подібних зловживань буде публікуватися на сайті центру – в яких саме областях і районах, хто з контролюючих органів поводиться абсолютно неадекватно. На такі сигнали уряд буде жорстко реагувати”. – зауважив він.
Таким чином, за його словами, буде легше реагувати на проблеми малого і середнього бізнесу, а також стане зрозуміло, що треба змінити в системі.
Нагадаємо, наразі в Україні діє лише один офіційний орган, який приймає скарги від бізнесу. Це офіс бізнес-омбудсмена, який очолює колишній єврокомісар із податків Альгірдас Шемета. Роботу бізнес-омбудсмена фінансує ЄБРР.
За останніми даними бізнес-омбудсмена, за неповний рік своєї роботи – він почав приймати скарги від 20 травня 2015 року – вдалося вирішити проблемні моменти бізнесу і влади на суму у 2,7 млрд грн.