Аналітики американського видання Howmuch підготували інфографіку, в якій карта світу сформована відповідно до вартості найбільш успішних брендів в кожній країні. За основу взято свіжий рейтинг брендів за версією Brand Finance. Розмір кожної країни також показаний згідно вартості найдорожчого бренду.
Найдорожчим брендом визнаний Google - компанія оцінена в $ 109.5 мільярдів. Google домінує в інтернеті з часткою ринку 64% в пошуку і генерує 41% всіх цифрових доходів від реклами по всьому світу.
Далі за Google в рейтингу розмістилися Apple ($ 107,1 млрд) і Amazon ($ 106,4 млрд). У топ-10 тільки дві неамериканських марки: південнокорейський Samsung ($ 66,2 мільярда) і китайський банк ICBC ($ 47,8 млрд).
Досить високо в рейтингу розташовані бренд-лідери Японії та Німеччини - автовиробники Toyota ($ 46,3 млрд) і BMW ($ 37,1 млрд).
Після цього в рейтингу різкий розрив. Провідні бренди в таких країнах як Канада, Італія, Швейцарія, Австралія, Росія, Індія і Іспанія коштують не більше $20 млрд у вартісному вираженні. На південноамериканському континенті найдорожчим брендом є бразильський банк Itaú ($ 6,9 млрд).
Російський лідер - Сбербанк. Його марка оцінена в $ 9,1 млрд.
Україна на "брендовій" карті світу відсутня, а українських брендів в рейтингу Brand Finance також немає.
Цікаво, що 76 з 100 кращих брендів, включених до рейтингу були засновані в США, Китаї або Японії.