Американська корпорація Apple залишилася лідером в новому рейтингу найдорожчих світових брендів, складеному журналом Forbes, передає Lenta.Ru.
Вартість бренду оцінюється в 154,1 мільярда доларів. Apple є лідером в індустрії високотехнологічних товарів масового попиту, незважаючи на падіння доходів в останньому кварталі.
Вартість бренду Google видання оцінює в 82,5 мільярда доларів проти 65,6 мільярда роком раніше. Завдяки цьому йому вдалося обігнати Microsoft, яка обіймала другий рядок в торішньому рейтингу.
Вартість компанії Microsoft хоч і зростала, але Google вдалося її змістити на третю сходинку з 75,2 мільярдами доларів.
На четвертій і п'ятій сходинці опинилися Coca-Cola, вартість бренду якої Forbes оцінює в 58,5 мільярда доларів, і Facebook з 52,6 мільярдами доларів.
Останній потіснив з п'ятірки лідерів корпорацію IBM і другий рік поспіль є найбільш швидкозростаючим брендом з топ-100.
У рейтинг найдорожчих брендів, за версією Forbes, також потрапили Toyota, Disney, McDonald's, General Electric.
Крім того, Аpple входить в трійку найбільших виробників смартфонів у світі.
Що стосується Facebook, то чистий прибуток за перший квартал зріс майже втричі - до 1,5 мільярда доларів. На цій новині засновник і гендиректор Facebook Марк Цукерберг заробив більше чотирьох мільярдів за перші дві години торгів біржі NASDAQ 28 квітня.