Зі стартом програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» економія на дорожніх тендерах збільшилася.
Про це повідомив заступник керівника офісу президента, координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко в інтерв’ю виданню «Факти».
За його словами, якщо в 2019 році економія на тендерах в ході торгів на Prozorro була 4−5%, то в 2020-му — вже 8%.
«Тому будь-які претензії з приводу того, що на тендери витрачається більше, просто з області фантастики», — заявив Тимошенко.
Крім того, він відзначив необґрунтованість звинувачень у створенні так званого «картелю» дорожніх компаній.
«У будь-якій європейській країні загальнонаціональні дороги будують дві-три компанії, не більше. У нас зараз відкритий ринок, учасники тендерів реально торгуються. А держава за рахунок цього виграє, позаяк знижується вартість тендерів», — розповів він.
За словами Тимошенка, минулого року всього 20 компаній отримали понад мільярд гривень і близько 70 компаній — менше мільярда.
«Реально в Україні близько 10 компаній, де наявність достатньої кількості сучасної техніки, фахівців тощо дозволяє виконувати великі обсяги робіт. Вони беруть участь у багатьох обласних тендерах. Ці компанії вкладали серйозні кошти в свій розвиток, тому можуть зробити більше, ніж інші претенденти», — сказав заступник керівника ОП.