У другому кварталі 2021 року на електромобілі довелося 7,5% загальноєвропейських продажів, вдвічі більше, ніж за той же період 2020 року.
За даними ACEA (асоціація європейських виробників автомобілів), реєстрації акумуляторних електромобілів (BEV) в країнах ЄС збільшилися на 231,6%, досягнувши 210 298 одиниць. Цьому сприяло істотне зростання на всіх чотирьох найбільших ринках регіону, особливо в Іспанії (+372,7%) та Німеччини (+357,0%).
Ще більш вражаючі результати продемонстрували плагін-гібриди (PHEV) – 235 730 одиниць (+255,8%) за три місяці. З них – 21 647 од. зареєстровано в Іспанії, на 659,3% більше, ніж роком раніше. Три інших основних ринку ЄС також продемонстрували значний приріст в сегменті PHEV цього рокуі: Іспанія – на 430,3%, Франція – на 276,4%, Німеччина – на 269,9%. В цілому на плагін-гібриди у другому квартали 2021 року довелося 8,4% ринку.
Також у ACEA відзначили значне зростання на всіх ринках ЄС продажів гібридів (HEV). За три місяці їх реєстрації виросли більш ніж у три рази і досягли 541 162 одиниці, що на 213,5% більше, ніж рік тому. У процентному відношенні за підсумками другого кварталу 2021 року доля нових гібридних автомобілів склала 10,9% ринку.
Попит на автомобілі на природному газі (NGV) за той же період збільшився на 41,8% до 13 497 одиниць. В основному, завдяки значному зростанню в Італії (+94,0%), на яку припадає 75% всіх продажів в ЄС у цьому сегменті.
Реєстрації автомобілів на зрідженому нафтовому газі (LPG) збільшилися більш ніж удвічі (+134,1%) і склали 59 363 одиниць. Цьому сприяли високі показники в Італії (+89,5%) та Франції (+266,0%), двох найбільших ринках ЄС для автомобілів на LPG.
У той же час частка машин на традиційних видах палива залишається досить великою – 62,2%, з них бензинових – 41,8%. У порівнянні з «ковідним» 2020 роком, продажі дизельних машин в ЄС зросли на 7,8%, а бензинових – на 25,3%.