Український стартап PromoRepublic отримав 500 тисяч євро від українських і фінських інвесторів. Це сервіс, який допомагає малому та середньому бізнесу, маркетологам створювати контент для соціальний мереж.
У цьому раунді команді вдалося максимально не розмивати частку засновників і попередніх інвесторів. Кошти отримано за схемою convertible loan і їх частка залежатиме від оцінки компанії в кінці року.
Інвестиційний раунд проходив у два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тисяч євро від інвестора Пеккі Коскінена, венчурного фонду Vendep і фонду інноваційного розвитку Tekes.fi.
Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами та партнерами.
“Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно – забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті й відшліфували продукт під їхні потреби”, – говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.
Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.
Стартап щойно вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів-платників, за словами Печерського. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer тощо.
Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккінен і український венчурний фонд Digital Future, ко-інвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другої частини – 400 тисяч євро.
Якщо стартап досягне певних показників за прибутком і якістю клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду – follow-up-фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг та продаж.
“Спрацювало те, що ми називаємо “приміряти бізнес на себе”: ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали, “це якраз те, що потрібно для вирішення наших щоденних завдань”, – говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.