За 2015 рік обсяг онлайн-торгівлі в Україні зріс на третину.
За підсумками минулого року ринок e-commerce склав $1,1 млрд, підрахували аналітики Української асоціації директ-маркетингу. Порівняно з 2014 роком сегмент електронної торгівлі зріс на 32% у гривні і впав на 31% – у доларах США.
За даними Factum Group, в Україні станом на 1 січня 2016 року інтернетом користувалося 58% жителів. З них 17% – тобто, 3,7 млн – здійснювали покупки в онлайні.
За минулий рік зросла кількість наших співвітчизників, які купували за кордоном. Згідно зі статистикою MasterCard, найпопулярнішим за кількістю покупок став китайський маркетплейс ALIEXPRESS.com. Майже половина (47%) онлайн-покупців придбали товари на цьому інтернет-ресурсі. Раніше українців стримували невпевненість у якості і тривала доставка. Однак ці негативні фактори перемогло бажання купити дешевше, зазначили експерти.