З 15 серпня українці почали отримувати доступ до бізнес-інструментів фотододатку Instagram, завдяки чому зможуть перемикати особисті акаунти в режим бізнес-профілю і мати доступ до аналітики. Про це повідомили в прес-службі Instagram, передає AIN.UA.
У профілі буде вказано назву галузі або категорії, в якій працює бренд і його адреса. Для прямого зв’язку з представниками компанії в акаунті буде кнопка «Зв’язатися». Натиснувши кнопку, потенційний клієнт зможе вибрати, як саме він хоче звернутися до представників компанії – по телефону, по електронній пошті або через SMS-повідомлення.
До того ж, користувачам бізнес-профілю буде доступна статистика в «візуальному і легкому для розуміння форматі», в якій буде відображатися популярність публікацій: охоплення, кількість показів, список найпопулярніших публікацій. Також, буде передбачено сортування популярних публікацій з різних метрик і демографічними показниками.
У Instagram обіцяють, що незабаром українцям стане доступна ще одна функція – Promote – за допомогою якої контент можна буде рекламувати прямо в додатку. Раніше це можна було робити лише через рекламну панель Facebook