Український стартап Releaf Paper, що виробляє паперові вироби з опалого листя, інвестує 500 000 євро у проєкт сировинного виробництва в Україні.
Про це в інтерв’ю Mind розповів співзасновник та CEO Releaf Paper Олександр Соболенко.
«Починаючи з другого півріччя, наша компанія має намір розпочати реалізацію проекту з виробництва сировини в Україні, яка перероблятиме зелені відходи для виробництва наповнювача для паперу. Це унікальне ноу-хау є основною ідеєю Releaf Paper, і на цей момент в Україні відсутній аналогічний вид виробництва», – сказав він.
Соболенко наголосив, що попри на воєнний стан спостерігається значний інтерес іноземних інвесторів до української складової проєкту. «Тому в нас є всі передумови для того, щоб реалізувати перший етап такого виробництва до кінця поточного року», – пояснив Соболенко.
СЕО компанії повідомив, що, коли компанія вирішить у подальшому розширити формат установки до повноцінної целюлозної фабрики, інвестиції зростуть до 5 млн євро, а потужність переробки зелених відходів збільшиться до 25 тис. тонн щороку.
У компанії також повідомили про намір розширити свою присутність на українському ринку.
«Ми почнемо з категорії пакування – картонних коробок, обгорткового паперу та паперових пакетів, а для екоентузіастів ми приготували блокноти. Всі продукти будуть виготовлятися з українського листя, зібраного муніципальними службами в містах, яке ми перетворимо в наш матеріал Releaf Paper на місцевих українських підрядних підприємствах. На цьому етапі наші інвестиції будуть направлені на маркетинг і персонал»,– пояснив Соболенко.
Releaf Paper заявила, що зараз веде перемовини з низкою торгових майданчиків.
«Ми обрали бізнес-модель e-Commerce – наші продукти будуть доступні клієнтам через замовлення з нашого інтернет-магазину. Окрім того, ми ведемо перемовини з низкою торгових онлайн-майданчиків, через які теж буде реалізовуватися наша продукція, збільшуючи охоплення», – пояснив CEO компанії.
Щодо дистриб’юторів, додали в Releaf Paper, то компанія не робить на цьому акцент. «Наш попередній досвід спілкування з ними показав їх неготовність до просування інноваційних екологічних продуктів, так як це потребує певних навичок і ресурсів», – зазначив Соболенко.
Окрім того, компанія розраховує на український великий і середній ритейл, для роботи з яким сформований В2В-відділ. «Хорошим сигналом є те, що деякі представники великих компаній уже вийшли з нами на контакт ще за кілька місяців до офіційного анонсу», – додали в компанії.
Джерело @ ukragroconsult.com