24.07.2024 09:19
CapGemini, провідна компанія у сфері технологічних послуг, повідомила, що великі підприємства планують впровадити системи штучного інтелекту з множинними агентами вже з наступного року.
Згідно з дослідженням, 96% організацій у світі вже обговорюють генеративний штучний інтелект. Лише 39% компаній вирішили «почекати та подивитися», що показує великий потенціал цієї технології для підвищення продуктивності та інновацій, пише Interesting Engineering.
Системи з множинними агентами передбачають те, що «агенти, що спілкуються з агентами». Ці ШІ-агенти мають спеціальні навички та дані, які допомагають їм співпрацювати та приймати рішення самостійно. Capgemini очікує, що такі системи почнуть з’являтися вже наступного року.
Звіт також показує, що великі компанії швидше впроваджують генеративний ШІ, ніж малі. У США ця технологія впроваджується найактивніше. 83% опитаних вважають чат-боти найактуальнішим застосуванням генеративного ШІ, а 70% вірять, що це підвищить ефективність роботи, дозволяючи зосередитися на стратегії.
Крім того, 69% керівників вбачають у ШІ потенціал для створення нових ролей, таких як аудитори ШІ та етики. Проте 51% споживачів занепокоєні непрозорістю використаних даних для навчання ШІ. Тому звіт Capgemini рекомендує побудову стратегічної та операційної архітектури для успішного впровадження ШІ та пропонує людиноцентричний підхід для завоювання довіри користувачів.
Джерело @ noworries