У серпні 2016 року, незважаючи на спад ділової активності, український авторинок набрав обертів. Як повідомляє AUTO-Consulting, за останній місяць реалізували 5624 нових автомобілів, що на 58% більше, ніж рік тому.
Лідером українського авторинку в серпні стала Toyota, що зуміла зайняти 12% всіх продажів. На другій позиції - Renault з показником 9,9%. На третє місце стрімко вирвався Ford завдяки великому постачанню автомобілів для медичних закладів.
Спад продажів зафіксовано в мережі Volkswagen, через що німецький бренд опустився на 4-е місце на ринку. Kia, Hyundai і ЗАЗ додали в обсягах продажів. Японський бренд Mazda зумів піднятися відразу на 4 позиції і знову увійти в Топ-10 найпопулярніших брендів.
Усього з початку 2016 року дилерам вже вдалося реалізувати 37 988 автомобілів, що на 44% вище, ніж рік тому.