Стаття опублікована в інтернет-виданні The Huffington Post. Немає ніякої заміни гарному піару, коли справа доходить до реклами дрібного бізнесу. Традиційна якісна реклама бренду зробить його більш впізнаваним та вагомим серед населення вашого регіону.
Є багато звичних стратегій PR: участь у місцевому заході, благодійна діяльність, співпраця з місцевим бізнесом та організаціями, для внеску в економіку міста. Майже все, що ви робите "заслуговує висвітлення у пресі" та може бути оформлено в якості прес-релізу, що поширюється для власної вигоди.
Ці звичні засоби перевірені часом, проте інколи необхідно нехтувати традиціями, бо для цього є вагомі причини. По-перше, ви залучите нову аудиторію. По-друге, ви отримаєте конкурентну перевагу,адже скористуєтесь новими, альтернативними засобами PR. По-третє, ви навчитесь завжди креативно мислити та скрізь шукати можливості для PR, що допоможе вам в довгостроковій перспективі.
Ось кілька ідей для реклами малого бізнесу:
1. Скористайтеся будівництвом
Якщо ваш бізнес знаходиться в центрі міста та в районі зі жвавим життям, розгляньте можливість участі у питанні зносу або будівництва будівлі поруч з вашим бізнесом. Така участь може бути як і в висловленні своєї позиції з цього питання, так і шляхом інвестування в нову споруду, так і шляхом можливості переобладнання власного приміщення. Це приверне увагу до вас та вашого бізнесу більшої аудиторії.
2. Зробіть що-небудь спірне
Ви можете також ризикнути, роблячи щось спірне. Але вам необхідно бути обережними, щоб не перейти межу між позитивним і негативним PR. Прикладом негативного PR є ситуація, коли власник магазину надає послугу маргінальній групі; продажі бренду та його видимість зростає, але не таким чином, що це піде на користь вашому бізнесу. Ви повинні наростити ваші творчі м’язи, і чим сміливіша ваша ідея – тим краще.
3. Підсісти на тренди
Ви також можете спробувати підвищити увагу до вашого бренду, використовуючи уже існуючи тренди. Але знову ж таки необхідно бути уважним, щоб не прогавити час. Якщо ви почали використовувати тренд занадто рано, то не зможете генерувати необхідний рівень уваги до бренду. Якщо ви почали використовувати тренд занадто пізно, то вигоди буде значно менше, або ваші старання можуть оцінити як застарілі і вже нікому не цікаві.
4. Партизанський маркетинг
Ви можете більше прорекламувати свій бренд, якщо застосуєте партизанський маркетинговий підхід. Тонко розміщена рекламу по всьому місті може змусити людей говорити, і якщо люди починають говорити, ЗМІ захочуть висвітлити цю ситуацію якомога швидше і якомога ширше.
5. Обслуговування клієнтів
Це ризиковано, оскільки вимагає багато інвестицій, які можуть або не можуть коли-небудь окупиться. Ідея полягає в тому, щоб встановити винятковий сервіс для обраних клієнтів. Наприклад, подарувати щось. Якщо достатня кількість людей знають про це і говорять про це, то скоріш за все це буде висвітлено в місцевих ЗМІ.
6. Покататися на інформаційних приводах
Слідкуйте за розвитком місцевих подій – про все те, що заслуговує висвітлення у пресі, а потім знайдіть спосіб участі і для вашого бренду. Це трохи підлий PR, але не настільки дорогий як створювати власні новини, звичайно, але може бути настільки ж ефективним.
Джерело @ The Huffington Post