Стаття опублікована на Forbes, автор David K. Williams. Співпраця – одна з можливостей, яка допомагає розвитку компанії. Без співпраці, організація може створити тільки частину чогось, а не ціле, як результат діяльності багатьох людей.
Генрі Форд, відомий винахідник, також був спеціалістом у співпраці. Якщо б він не співпрацював з колегами, такими як Томас Едісон або навіть спортсменами, як велогонщик Том Купер, світ не побачив би марку автомобілів Ford. Також Форд колись сказав: «Якщо ми рухатимось вперед разом, то успіх прийде сам», "Зібратися разом - це початок, залишитися разом - прогрес, а працювати разом – успіх».
Люди можуть використовувати різні терміни для позначення цього явища: гармонія, синергія, командна робота, союз, симбіоз – але все це співпраця. Звичайно, всі ми знаємо, дефініцію співпраці, але як людина, залишаючись незалежним гравцем в діловому світі, розуміє це поняття?
Партнерство на спільних засадах – не означає, що людина повинна відмовитись від позиції незалежного гравця. Всі набуті вами навички, знання та досвід поліпшать здобутки команди. Нижче наведено чотири способи, щоб покращити свій рівень співпраці.
Слухайте свою інтуїцію
Успішні, незалежні лідери знають себе добре, щоб довіряти своїй інтуїції при прийнятті рішень. Ще раніше проведені дослідження показали, що якщо регулярно дослухатися до своїх інстинктів, то можна краще їх зрозуміти. З
добутий обсяг наукових досліджень підтверджує, що інтуїція є реальною формою знання. Її можна розвинути, зміцнити і вона стане для вас хорошим навиком у хаотичному, швидкозмінному бізнес-середовищі, коли необхідно приймати рішення швидко та без сумнівів. У такі моменти інтуїція, зазвичай, превалює над логікою.
Інтуїція не завжди правильна або неправильна, але вона є безцінним інструментом при прийнятті рішень. Дослуховування до своїх інстинктів дозволяє бути кращим лідером, який приймає рішення, привносить нові ідеї та новаторство.
Будьте ентузіастами
Всі ми чули ці натхненні добрі історії, коли хтось робить з ентузіазмом. Працювати з ентузіазмом – хороша бізнес-навичка, яка може згодитись вам як і самостійному гравцю, так і командному. Ентузіазм означає: брати на себе більше відповідальності або готовності зробити більше, ніж встановлено.
Дослідники з’ясували, що ентузіаст в будь-якій команді більше впливатиме на ефективність та процеси в команді, ніж будь-який інший член. І вплив ентузіазму стає ще більш помітним, коли людина грає центральну роль в команді.
Людина, яка є самостійним гравцем, найчастіше бере на себе ключову роль в спільних зусиллях та та вкінці-кінців отримує вирішальний голос.
Підтримуйте свою креативність
Творчий підхід і успіх в бізнесі йдуть рука об руку, і це особливо актуально при співпраці. Людина, яка ідентифікує себе незалежним гравцем, є незалежним мислителем, сповненим творчим духом. "Бізнес повинен бути захопливим – він повинен бути цікавим. І він повинен розвивати ваші творчі інстинкти", - сказав сер Річард Бренсон. Річард Бренсон, засновник Virgin Group, яка володіє більше ніж 200 компаніями у всьому світу, напевно, це знає.
Дозвольте своїй креативності зростати та розвивайте свої творчі інстинкти, доки працюєте в команді, а потім вони допоможуть вам у здобутті більшого успіху як незалежного гравця.
Просіть про допомогу
Щоб стати успішним, незалежним та набути необхідних зв’язків, потрібно бути готовим попросити кого-небудь про допомогу, коли ви самостійно не можете дати відповіді. Прохання про допомогу або намагання дізнатися щось не означає, що ви зрадили свою роль лідера. Це означає, що ви смиренні і досить розумні, щоб попросити про допомогу або дізнатися більше про бізнес, команду чи галузь.
Всі ці ідеї мають життєво важливе значення для підтримки духу співпраці. Пам'ятайте, що докладання зусиль до спільного проекту, не означає відмови від вашої індивідуальної ролі незалежного гравця. А навпаки, зусилля, вкладені до спільної праці, зроблять вас сильнішим як самостійного гравця.
Спільна праця дозволяє використовувати навички і знання, що члени команди набули, працюючи незалежно один від одного, щоб зробити команду гру кращою.
Джерело @ Forbes