Стаття опублікована на Forbes, автор Martin Zwilling. Як підприємець тільки шукає ідеї, то можна дослідити їх не виходячи зі своєї зони комфорту. Але коли підприємець береться до виконання ідеї, то потрібно розширити свою зону комфорту, щоб йти в ногу з ринком і залишатися попереду конкурентів. Немає успішних підприємств, яким в свій час було зручно і легко перемагати.
Ідея - є найлегша частина цілого. Найважча частина – виконання. Наприклад, ідея Інтернет соціальних мереж є простою, проте її втілення вимагало тисяч спроб підприємців в минулому та майбутньому.
Виклик полягає в тому, щоб ізолювати дії, які максимізують ваші шанси успішного виконання. Я переконаний, що не все базується на кількості вкладених грошей або супер інтелекті. Бізнес не ракетобудування, і успіх приходить від базових кроків, які ми робимо, знаходячись поза зоною комфорту - з інноваціями і наполегливістю - в кількості, що перевищують конкурентні.
Зміцнити позитивний спосіб мислення
Налаштовуйте себе на те, що бізнес – це захоплююче випробування, яке дає можливість для навчання і переконання, що зусилля та наполегливість подолають будь-які перешкоди.
Документи і обов’язки по конкретним цілям
Побудова конкретного бізнесу вимагає дорожньої карти або бізнес-плану, так само, як програмісту потрібні специфікації. Підприємці, які не мають формалізованих цілей часто проводять роки плутаючи у нетрях, не розуміючи спосіб яким вони можуть досягти своєї мрії.
Збирайте ресурси і навички на майбутнє
Ідея бігти марафон блідне у порівнянні з фактичними подіями. Смарт-підприємці готуються до бізнес-марафону, створивши команду підтримки навколо себе, відточуючи свої навички, і збираючи ресурси в очікуванні форс-мажорів.
Збирайте ресурси і навички на майбутнє
Ідея бігти марафон блідне у порівнянні з фактичними подіями. Смарт-підприємці готуються до бізнес-марафону, створивши команду підтримки навколо себе, відточуючи свої навички, і збираючи ресурси в очікуванні форс-мажорів.
Зосередьте свої зусилля і пріоритети завдань
Зосередьтесь на одній проблемі та її вирішенні, а не розтягуйте свої методи для вирішення кожної проблеми. Відсутність уваги тільки збиває з пантелику клієнтів і розбавляє ваш дефіцитний час та ресурси. Пам’ятайте про принцип Парето, де 80 відсотків результату приходять від 20 відсотків вкладених в нього старань.
Визначте і використовуйте показники вимірювання прогресу
Ви не можете зробити корекцію, якщо не знаєте, де ви зійшли зі шляху, так само і не можете виправити те, що зламано, якщо не знаєте яка деталь зламана. Не варто покладатися на форс-мажорні обставини, які виявлять всі упущення, просто ведіть постійну статистику.
Святкуйте невеликі успіхи з командою
Нагородження та визнання членів команди за кожен зроблений крок вперед створює імпульс та лояльність. Постійне спілкування команди може виявитися за межами вашої зони, але воно є ключовим фактором успіху в бізнесі.
Джерело @ Forbes