Стаття опублікована на сайті Forbes, автор Sujan Patel. Стів Кейс говорить про те, що підприємства стоять на порозі швидких змін у сферах охорони здоров’я, освіти, харчування та транспорту. І він знає, як співзасновник AOL, про що говорить, адже побачив поширення панування Інтернету у світі на десятиліття, перш ніж хто-небудь інший міг зрозуміти, як це впливатиме на наше життя.
Теорія Стіва Кейса про "третю хвилю" бізнесу розвиває тезу про те, що кожна частина нашого життя залежатиме від підключення до Інтернету – «інтернет всього». Він каже, що підприємці «третьої хвилі» можуть мати вплив будь-де у світі, незалежно від місця заснування або розташування. Це означає, що навіть використовуючи трансформовані традиційні ідеї, у вас є шанс за допомогою Інтернету досягти значних успіхів.
Я згоден з тим твердженням, що ще не було найбільш вдалого часу для підприємств вийти на ринок та досягти успіху, ніж зараз. Ось п'ять нових бізнес-ідей, що ви можете розпочати у 2016 році та приєднатися до нової «третьої хвилі» бізнесу.
1. Послуги біометричного сканування
За словами IBISWorld, індустрія біометричного сканування вже охопила $ 5 млрд прибутків з річним темпом приросту у 7,9%. Поки що цей сектор економіки не є зайнятим, є місце для зростання промисловості, виходу на нові ринки та їх відкриття; двері цього сектору залишаються відкритими для багатьох підприємців.
Потенціал біометричного сканування виходить далеко за рамки сканування відбитку пальця на смартфоні. Наразі програма сканування розробляється для визначення рівня вмісту алкоголю через шкіру через стискання керма авто, щоб запобігти керуванню в нетверезому вигляді. Ідея полягає в тому, що авто проаналізувавши отримані дані, може заблокувати доступ водія до керування, якщо він перебуває у стані алкогольного сп’яніння.
Вдосконалена технологія сканування також може допомогти при розлідуванні правопорушень. Замість того, аби покладатися на аерофотозйомку, зйомку зі супутників, сканування особи може допомогти отримати більш чітків знімки та визначити особу злочинця після її незаконної діяльності.
2. Сервіси з надання компільованих товарів
В США поширені такі компанії як BirchBox, Shave-club, Chargify, які надають послуги складання та пересилання пакунків з певним набором необхідних товарів (напрд., пакунки з косметичними засобами чи органічною їжею та інш.)
Ринок «пакунків» великий, проте і тут можна знайти можливості для отримання додаткових прибутків для підприємців-початківців.
Якщо у вас є велика клієнтська база, то поширте свої послуги на індивідуальних клієнтів. Наприклад, якщо ви надаєте послуги місцевим підприємствам з постачання канцтоварів, то додайте ще один пакунок в подарунок з найкращими, на вашу думку, інструментами та гаджетами для офісу. Це дозволить компанії після тестування замовляти у вас більше товарів.
3. Техконсультант з побудови розумного будинку
Gartner говорить, що типовий сімейний будинок може вмістити у себе більш ніж 500 інтелектуальних пристроїв до 2020 року та прогнозує, що смарт-будинок допоможе у зростанні інноваційних цифрових можливостей для бізнесу.
Швидке зростання технології смарт-будинку означає, що все більше споживачів будуть готові витрачати кошти не тільки на нові гаджети та побутову техніку, але і на сертифікованих фахівців, які допоможуть визначити кращі технології для своїх будинків. Не всі споживачі мають час, щоб виявити та встановити у себе ці технології.
Надання послуг консультування – це широка можливість для розумних домашніх підприємців, які прагнуть допомогти домовласникам підключити свої будинки до технологій за індивідуально визначеним планом, який відповідає їх індивідуальним потребам.
4. Послуги велнесс для корпоративних працівників
За даними Організації з управління людськими ресурсами, кожен долар, вкладений в фінансування оздоровчих програмних заходів дає $ 6 економії витрат на охорону здоров'я. Оздоровчі програми також можуть заманювати нових працівників у фірму та слугувати засобом утримання уже наявних. Це збільшення поточних витрат на працівників може зберегти тисячі високваліфікованих працівників в довгостроковій перспективі.
Але це не означає, що підписка на велнесс-послуги не несе ніякої небезпеки для корпорацій та стартапів. На перших порах може бути важко зрозуміти як започаткувати такі традиції в компанії, які обрати програми оздоровлення для працівників і як реалізувати весь проект.
Йдіть на крок попереду та запропонуйте інновації у велнесс сервісі. Корпоративні консультанти з надання велнесс послуг можуть допомогти, визначити напрямки розвитку та запустити свій велнесс–сервіс.
Інститут охорони здоров’я говорить, що майбутнє робоче місце сектору велнесс – «мобільне, соціальне та портативне». Більшіть оздоровчих закладів засновані на старих принципах та покладаються на старі засоби дії. Партнерство з програмними розробниками, розробниками додатків для смартфонів і фітнес технологій дозволить оптимізувати діяльність вашої компанії та допоможе вам включити свої послуги в програми корпоративних фірм.
5. Інвестиції в краудфандинг
Краудфандинг швидко розвивається, виходячи за рамки індивідуальних проектів та стартапів. В минулому починаючі підприємці просили фінансування та пожертви від громадськості перед запуском продукції та зразків.
У той час як Kickstarter і Indiegogo традиційно домінували на ринку, сьогоднішні можливості краудфандингу розвинулися. Тепер підприємці можуть фактично інвестувати та отримати високу віддачу. Наприклад, ви можете інвестувати в комерційну нерухомість починаючи з $ 5000 через сайт RealtyMogul.
Нові правила краудфандингу в США дозволяють інвесторам початкового рівня інвестувати невеликий відсоток свого доходу протягом 12-місячного періоду.
Фокусування на прибуткових методах інтернет-маркетингу може створити додаткові джерела доходу вашої компанії та цінність для ваших клієнтів.
А які ваші прогнози прибуткового бізнесу на 2016 рік і далі?
Джерело @ Forbes