За одинадцять місяців з початку року в Україні було реалізовано та поставлено на облік МВС 57 961 новий легковий автомобіль. В результаті, в порівнянні з минулим роком ринок нових автомобілів виріс на 41%. В асоціації автовиробників "Укравтопром" підрахували, які бренди і моделі легкових автомобілів користувалися найбільшим попитом в українців.
Найбільший обсяг реалізації за період з січня по листопад поточного року був зафіксований у Toyota. Автомобілі цього японського бренду обрали 6 828 покупця. Таким чином, Toyota змогла збільшити свій торішній результат за аналогічний період на 55 відсотків. Найбільш продаваною моделлю цього бренду став автомобіль Toyota RAV4. Кожен четвертий клієнт Тойоти зупиняв свій вибір на цьому кросовері.
Другим за популярністю на українському ринку став французький автомобільний бренд Renault, в активі якого 5 684 реєстрацій нових авто або на 56% більше, ніж роком раніше. З представленої в Україні модельної лінійки Renault найбільшим попитом користувалася модель Logan, що забезпечила бренду більше однієї третини продажів.
Третє місце в рейтингу посів Volkswagen з результатом 4 445 машин. Попит на німецькі народні автомобілі виріс за рік в 2,2 рази. Більшою мірою такому становищу на ринку Volkswagen зобов’язаний своєю моделі Jetta, частка якої в продажах бренду склала понад 40 відсотків.
На четвертому місці ще один представник концерну VW – Skoda. За одинадцять місяців 3 542 автомобілі цього чеського бренду знайшли своїх власників, це на 86% більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Обсягостворюючою в продажах Шкоди стала модель Octavia, її частка – 47 відсотків.
Замикає п’ятірку лідерів KIA. За цей корейський бренд своїми гаманцями проголосували 3 489 автомобілістів. При цьому, понад 2/3 продажів автомобілів KIA припало на модель KIA Sportage. Крім лідерства всередині бренду, KIA Sportage зберегла за собою титул найпопулярнішого автомобіля на українському ринку. З січня по листопад 2016 року цю модель автомобіля обрали 2 340 покупців.