За перші 6 місяців поточного року в Україні було продано понад 14 тис. нових автомобілів з дизельними двигунами. Це становить 38,5% від всього ринку, а ще рік тому частка дизельних автомобілів становила 36%. Динаміка склала + 43% в порівнянні з півріччям 2016 р. Про це йдеться в дослідженні AUTO-Consulting.
Показово, що в сегменті SUV частка дизельних автомобілів досягає 50%, тоді як серед легковиків частка дизелю значно нижча – близько 20%.
За інформацією AUTO-Consulting найбільш продаваними брендами з дизельними двигунами на українському ринку стали (вказані обсяги продажів автомобілів з дизельними двигунами, в дужках – частка дизелю від загальних продажів):
- RENAULT 2986 (73,53%)
- KIA 1513 (57,75%)
- VOLKSWAGEN 1386 (57,44%)
- TOYOTA 1093 (26,84%)
- MERCEDES-BENZ 857 (70,89%)
Показово, що найбільша частка проданих дизельних автомобілів у структурі продажів у марок Jaguar і Land Rover – 95% -98% від загального обсягу продажів:
- JAGUAR 95 (97,94%)
- LAND ROVER 371 (94,88%)
- SEAT 572 (86,27%)
- AUDI 794 (76,35%)
- RENAULT 2986 (73,53%)
Найбільш продаваним автомобілем з дизельним двигуном на українському ринку в цьому році став KIA Rio, який представлений на українському ринку відразу з двома дизельними моторами 1,7 л і 2,0 л – 1248 проданих автомобілів (67% від загальної кількості продажів моделі в країні). На 2-му місці – Renault Logan, ще один Renault – кросовер Duster – зайняв 3-й рядок рейтингу.