Соціальна мережа "Вконтакте" за підсумками дослідження інтернет-аудиторії України за травень 2018 року залишилася на четвертому місці за відвідуваністю. Про це повідомляє Інтернет-асоціація України з посиланням на результати дослідження компанії Factum Group Ukraine.
Згідно з дослідженням, за травень в ТОП-5 популярних доменів, які відвідували українські користувачі, увійшли: Google, Youtube, Facebook, "Вконтакте" та Ukr.Net.
Так, середньоденна частка аудиторії за місяць для доменів Google становила 67%, а місячне охоплення аудиторії - 86%. Для Youtube ці показники становили 42% і 73%, для Facebook - 33% і 57%.
Середньоденне і місячне охоплення української аудиторії для "Вконтакте" становили 18% і 35% відповідно.
У десятку популярних ресурсів також увійшли сайти таких компаній і сервісів, як OLX, "Приватбанк", "Яндекс", "Однокласники" і "Синоптик".
Дослідженням були охоплені окупований Росією Крим і тимчасово непідконтрольні території Луганської і Донецьких областей.