Моторні масла Azmol FamulaM і Azmol LeaderPlus проходили випробування в лабораторії концерну Daimler.
Mercedes-Benz – автомобіль, який асоціюється з перевіреною німецькою надійністю, прискіпливим підходом до якості й довговічності транспортного засобу. Щороку британська компанія Brand Finance складає звіт з підбіркою 500 найуспішніших і найцінніших компаній світу. За підсумками 2018 року в першу сотню увійшли 11 автомобільних компаній. Серед них лідером став Mercedes-Benz, який зайняв 13-е місце в загальному рейтингу.
Надійність автомобілів цієї компанії викликає непідробну довіру автомобілістів, а численні дослідження і випробування силових вузлів і агрегатів у науково-дослідних центрах концерну вносять вагомий внесок у світове автомобілебудування. Так само серйозно компанія ставиться і до подальшого обслуговування своїх автомобілів.
Британо-українська компанія АЗМОЛ в 2018 році отримала допуски на використання моторної оливи в автомобілях "Мерседес". Випереджаючи скептицизм тих, хто не до кінця розуміється у цьому питанні, хочеться відзначити, що допуски нa використання в моторах не можна купити або отримати іншим шляхом. Тільки якість продукції та відповідність вимогам компанії-виробника двигунів дозволить отримати даний документ. Моторні оливи Azmol FamulaM і Azmol LeaderPlus півроку проходили випробування в лабораторії концерну Daimler, результатом чого стало отримання допусків MB 228.3 і MB 229.3. Зараз моторні оливи АЗМОЛ проходять випробування на отримання допусків для використання в двигунах автомобілів Volkswagen і Renault, а також у міжнародній корпорації Cummins, що займається розробкою і виробництвом дизельних і газових двигунів.
Імпортні мастила і матеріали в Україні як сегмент ринку – явище, яке з кожним роком стає все менш актуальним. Співзасновник британо-української компанії Террі Дікен перед тим, як взяти участь у проекті реконструкції і реструктуризації заводу АЗМОЛ, враховував саме ті чинники, які сприятимуть створенню високоякісного продукту при зменшених витратах на логістику сировини і митні збори. Сировинні ресурси східних нафтовидобувних компаній долають великий шлях у Північну Європу для того, щоб після переробки і виготовлення готового продукту повернутися назад в Україну, а це – колосальні витрати на логістику і подвійні митні збори. Плюс до всього висока вартість європейських енергоносіїв, витрати на утримання виробничих об'єктів у Європі в порівнянні з витратами в Україні, витрати на внутрішню логістику накладають великий ціновий відбиток на кінцевий продукт. АЗМОЛ впевнено конкурує як за якістю сировини, що використовується для виготовлення моторних олив і змащувальних матеріалів, так і за ціновою політикою ринку. Допуски, отримані для використання в двигунах автомобілів Mercedes-Benz, – пряме тому підтвердження.
Джерело @ ukr.segodnya.ua