У Данії за участю наслідного принца королівства Фредеріка та інших офіційних осіб урочисто відкрита перша в країні високошвидкісна лінія довжиною 60 км, що з’єднує Копенгаген і розташований на захід від столиці місто Рінгстед.
Проект її будівництва був погоджений у жовтні 2012 року. На лінії є п’ять тунелів сумарною довжиною 2000 м і чотири мости загальною довжиною 1800 м. Вартість будівництва склала приблизно 1,2 млрд євро.
Магістраль розрахована на рух поїздів зі швидкістю до 250 км/год і електрифікована на змінному струмі напругою 25 кВ і частотою 50 Гц. Вона обладнана європейською системою управління рухом поїздів ETCS рівня 2, але на лінії довелося також встановити звичайні світлофори через затримки з впровадженням ETCS в масштабах всієї залізничної мережі Данії.
На кінцевій станції магістралі в Копенгагені влаштований новий транспортний вузол з можливістю пересадки на поїзди регіональних сполучень, міської залізниці і метро. Надалі будуть модернізовані й електрифіковані лінії, що примикають до нової магістралі. У їх число входить лінія, яка пройде на південь до майбутнього тунелю під протокою Фемарн-Бельт, яка з’єднає Данію з Німеччиною.
На першому етапі новою високошвидкісною лінією курсують тільки дві пари поїздів на годину, але після впровадження системи ETCS в повному обсязі їх число збільшиться до п’яти пар поїздів на годину. Через проблеми з ETCS лінія відкрилася із запізненням на півроку.
Джерело @ Центр транспортних стратегій