Перший британський водневий потяг почав процедуру тестування на магістральній залізниці країни.
Проект був створений спільними зусиллями компанії Porterbrook і Центру залізничних досліджень і освіти Бірмінгемського університету (BCRRE).
Дослідники описують концепцію своєї розробки як «міні-електростанція на колесах». На існуючий електропоїзд Class 319 вони встановили обладнання, яке дозволяє виробляти електроенергію з водню, завдяки чому поїзд може рухатися на неелектрифікованих ділянках залізниці. При цьому він також зберіг можливість отримувати живлення від контактної мережі.
Ідея створити гібридні потяги на базі Class 319 з’явилася ще в кінці 2016 року, але вона передбачала установку тільки дизельних агрегатів. Однак через прагнення британського уряду зменшити викиди вуглецю в залізничній галузі, в 2018 році було прийнято рішення розробити також водневий варіант гібрида.
«Це велика історія успіху британської залізничної промисловості, яка демонструє нашу здатність і готовність допомагати уряду виконувати цілі декарбонізації», – сказав директор BCRRE Алекс Берроуз.
Зазначається, що на сьогодні у Великобританії близько чверті всіх поїздів працюють на дизельному паливі. Згідно з планами уряду, країна повинна позбутися їх до 2040 року. При цьому дві третини британських залізничних шляхів досі не електрифіковані, тому залізничники Сполученого Королівства зацікавлені в проекті водневого поїзда.
Очікується, що перші перевезення пасажирів у Британії за допомогою таких поїздів можуть початися через 2 роки.
Джерело @ Finance.ua