Влада Китаю не розвиває “Новий Шовковий шлях” і використовує транспортний коридор для тиску на Росію в цінових питаннях.
Про це розповів в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” заступник міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.
“Незважаючи на постійні переговори з китайцями, поки що “Новий Шовковий шлях” не працює. І поки що він для них залишається геополітично запасним. Вони використовують його для переговорів з росіянами, для апеляції щодо зниження їхніх тарифів і т.д.”, – сказав Довгань.
Водночас, за словами Довганя, незважаючи на відсутність вантажів з Китаю, зазначений транспортний коридор все одно розвивається, нехай і повільніше, ніж очікували.
«Кожен день з Чорноморська йдуть два пороми – це 150-200 вагонів. І це тільки пороми, а є ще вантажні кораблі. Інше питання в тому, що ці вантажі закінчують свій шлях в Казахстані і не прямують до Китаю», – повідомив заступник міністра інфраструктури.
Він також зазначив, що через низькі обсяги імпорту з країн Середньої Азії, поїзди, що прямують цим транспортним коридором, нема чим завантажити в зворотний бік. Тому перевізникам доводиться оплачувати перегонку порожніх вагонів, що дуже дорого і негативно впливає на ринки збуту.
Довідково:
- У 2017 році «Укрзалізниця» провела роботу з розвитку транспортного коридору «Новий Шовковий шлях».
- Сьогодні в східному напрямку прямують 66 поїздів, тоді як раніше могло стояти до 600 щодня.
Джерело @ Дзеркало тижня