За найкоротший місяць року на українському ринку зареєстровано 4 201 продаж нових легкових автомобілів. Таким чином, попит на нові легкові авто зріс у порівнянні з попереднім місяцем на 32%, а порівняно з лютим минулого року – на 44 відсотки, повідомляє асоціація “Укравтопром”.
Найчастіше в минулому місяці купували автомобілі французької марки Renault – 429 шт. Такий результат Renault виявився вищим за торішній на 78% і перевершив продажі січня на 64 відсотки.
Японська марка Toyota, яка в січні була лідером ринку, в лютому стала другою за популярністю. Українці за звітний місяць придбали 354 нових легкових автомобілів цієї марки або в 2 рази більше ніж роком раніше. У порівнянні з січневим показником, результат Toyota покращився на 17 відсотків.
Також до ТОП-5 лютого увійшли: Nissan – 299 авто (+31% до лютого 2015 та +6% до січня 2016р.); Lada – 250 авто. (+117% до лют.15 та +33% до січ. 2016 р.); Skoda – 233 авто. (+174% до лют.15 та +89% до січ.16р.)
Всього з початку року в Україні було продано 7 384 нових легкових авто або на 34% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільше, за підсумками перших двох місяців, було продано автомобілів марки Renault – 690 шт. Продажі Renault зросли порівняно з аналогічним періодом минулого року на 56 відсотків.
На другому місці Toyota з результатом в 657 авто. (+88%). Третю позицію українці віддали Nissan, купивши з початку року 581 автомобіль цієї марки або на 2% більше ніж рік тому. Автомобілі волзького автозаводу обрали 438 покупців (+114% до апмр). Замикає п’ятірку лідерів зимового сезону 2016 року Volkswagen з показником в 416 машин (+35% до апмр).