Продажі нових легкових автомобілів в березні збільшилися на 98,2% в порівнянні з аналогічним місяцем 2015 року - до 4,891 тис. од., що дозволило ринку цих авто за підсумками першого кварталу вирости на 50%, повідомив AUTO-Consulting.
У той же час, за даними аналітиків, далеко не всі дилерські мережі змогли скористатися позитивною динамікою на авторинку.
Лідером в березні стала Toyota, зайнявши 12% ринку (продано 596 авто проти 357 в лютому) і випередивши лідера лютого Renault, яких продано 511 од. (на 19% більше, ніж в лютому).
"Сенсацією цього сезону стало третє місце на ринку BMW (в лютому - 8-е). Баварський концерн не тільки зайняв 5,6% українського авторинку, але і зміг випередити більш доступних конкурентів. Такий високий показник у BMW нами зафіксовано вперше за всю історію спостережень за авторинком", - відзначають експерти.
При цьому вони підкреслюють, що зростають продажі майже всіх брендів преміального сегмента, за винятком Mercedes-Benz (в березні 14 рядок рейтингу проти 9 в лютому) і Lexus.
Четверту позицію в березні зайняв Volkswagen з продажем 272 авто (в лютому - 192 од.), А на п'яту піднявся Ford (з 12 місця в лютому), продажі якого зросли на 83% до лютого, до 264 од.
За даними AUTO-Consulting в березні сталося ще одна знакова подія - Volvo вперше за всю історію українського авторинку випередила з продажу Lexus (увійшла в ТОП20 з часткою ринку 1,43%). Вітчизняний автобренд ZAZ в березні зайняв 11-й рядок з часткою 4,09%.
Експерти ринку відзначають, що системні зміни відбуваються і в стані китайських брендів - лідируючий бренд Geely виявився на 19-му місці (продано 71 авто проти 49 в лютому), а наступні за рейтингом JAC, Great Wall фінішували в кінці третього десятка.
"Але сенсація в стані "китайців" в березні також була. Так, молодий бренд Zotye, який вийшов на український ринок лише в кінці 2015 року, в березні зміг обійти з продажу Chery", - констатує AUTO-Consulting