Згідно з даними рейтингу найдорожчих брендів, складеного виданням Forbes, лідерами в категорії автомобільної індустрії стали Toyota, BMW і Mercedes-Benz. Всього до загального рейтингу потрапили 100 брендів, з яких автопром представляють 12.
Вартість марки Toyota експерти Forbes оцінили в $42.1 млрд. Таким чином, за рік найдорожчий автомобільний бренд подорожчав на 11 відсотків.
BMW подорожчав з $27.5 до $28.8 млрд, Mercedes-Benz виріс в ціні з $22.5 до $26 млрд. А замикає список німецький Volkswagen, який втратив за рік 5% вартості з $8 млрд до $7.6. Таку ситуацію експерти пов’язують з дизельним скандалом.
Рейтинг найдорожчих автомобільних брендів за версією Forbes виглядає наступним чином:
1. (6) Toyota;
2. (14) BMW;
3. (20) Mercedes-Benz;
4. (23) Honda;
5. (35) Ford;
6. (36) Audi;
7. (59) Chevrolet;
8. (63) Lexus; 9 (67) Porsche;
10. (70) Nissan;
11. (71) Hyundai;
12. (77) Volkswagen.
В дужках вказано місце в загальному рейтингу.
При оцінці вартості бренду Forbes враховує прибуток компаній за останні три роки і впливовість бренду на прибуток в галузі.
У загальному заліку перше місце рейтингу дісталося Apple, оціночна вартість цієї компанії склала $154.1 млрд, друге – Google ($82.5 млрд), а третє – Microsoft ($75.2 млрд).
Джерело @ Укравтопром